nedeľa 25. júla 2010

dolls, dolls, dolls


milovaná Katka sa vrátila z dovolenky a priniesla mi z miestneho trhu túto podľa mňa vymakanú čelenku, ktorú mám teraz stále na hlave.Počasie nebudem komentovať, aj tak všetci vieme, že je na hovno, ale aspoň nemusím polievať!
Zľavy v obchodoch sa pomaly končia, včera som ešte pár kúskov kúpila hlavne v Zare, ale už sa neviem dočkať kedy budú mať v HMku ten ťaví kabát o ktorom snívam už od marca :). Zatiaľ som prechádzala všetky sekáče , či náhodou podobný nenájdem. Sesternica si totiž pred rokom podobný v sekáči kúpila a bol to Yves Saint Laurent za 15e....grrr...
Budúci víkend mám v pláne veľké upratovanie bytu a hlavne v skriniach, lebo mám taký chaos vo veciach, že neviem nič nájsť. Pre úsporu miesta som sa rozhodla si zakúpiť také tie sáčky, ktoré sa dajú vysatím zmenšiť. Vyzerá to síce srandovne a je to celkom vlastne blbosť, ale keďže môj byt projektovali samí idioti, tak mi tu nenechali vhodnú stenu na normálnu skriňu (okrem jednej steny, kde už skriňu mám).
Prajem si veľa šťastia a pevné nervy!

my beloved friend Katka came from her vacation and she brought me this cool headband from local market. Now I m wearing it all the time. I m not going to talk about weather, cause we all know it sucks, but I don t have to water the flowers!!
Finally sales are slowly over, and now I m waiting for my HM camel coat, which I m dreaming of since march. I was checking few second-hands, if I won t find similar one but nothing.. My counsin bought one like it year ago and it was Yves Saint Laurent for 15e..grrrr...
Next weekend I m planning to do big cleaning in my apartment, specially in my closet, because the situation is really serious. I can t find anything anymore. I m planning to buy those bags, which can shrink after you take air from them. It looks kind of funny and stupid but since my apartment was designed by idiots, there is no wall that can fit any regular wardrobe ( there is one wall and there I already have closet).
I wish myself good luck and good nerves!!




my crooked sweater

must-have HM camel coat
photo HM


a teraz prišiel čas na nejakú bábikovskú hudbu, napr. The Dresden dolls (jasne, že nie Pussycat dolls :|)
and now let s listen to come doll music, for example The Dresden dolls (of course not Pussycat dolls :|)

5 komentárov:

  1. Celenka coolova :D a svetrik je uzasny. Takyto styl milujem :)
    .... a chaos medzi vecami mam aj ja... :/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ta celenka je perfektna!!

    Ja sa z toho pocasia inak tesim:) Pre niekoho kto mal upal je to ako vyslobodenie, konecne sa da normalne dychat:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. čelenka je skvelá.Ja mám niečo na ten štýl ale taký malý odznak.mi to doniesla mama z Čile

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Foly- hej hej vidis presne!! taky ten peruansky styl to je :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ta čelenka mě naprosto dostala je skvělá..:)

    OdpovedaťOdstrániť