streda 14. júla 2010

it's getting hot in here...

je to strašné, nadávame keď je zima, nadávame keď je teplo...ale teraz je fakt teploooo
najradšej by som chodila oblečená v nejakom vodnom skafandri :)
ešte šťastie, že pracujem v starej budove, kde mám prijemných 23C
viva galeria!

we are terrible, we re angry when it s too cold but also when it s too hot...but now it is really hooooot. I would like to wear some diving suit filled with cold water :) thank god I m working in an old building where I have lovely 23C Viva gallery!


objavila som skvelú vychytávku v milovanej Dmke. Alverde telový sprej Kiwi-Grep, ktorý si dávam na noc do chladničky a potom sa ním počas dňa sprejujem. je to tá najlepšia vec na svete hneď po citrónovom oleji od Dr. Hauschku!

In my beloved DM I found this Alverde cooling spray - grapefruit kiwi. Usually I put in to the fridge for whole night and then during the hot days I m spraying it all over me. It is the best thing in the world right after lemon oil from Dr. Hauschka!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára