utorok 6. júla 2010

summer breakfast


včera som sa nechala inšpirovať mojím obľúbených food blogom simply breakfast. Ako už samotný názov napovedá, celý sa venuje raňajkám, teda presnejšie raňajkám fotografky Jennifer Causey. Moje raňajky sa menia nielen podľa sezóny (momentálne začina sezóna milovaného žltého melóna), ale aj podľa mojej nálady a lenivnosti ísť si kúpiť niečo úžasné do obľúbenej pekárne. Najradšej si spomínam na raňajky v Maroku, ktoré tvoril pečivo s figovým džemom a čerstvou pomarančovou štavou, alebo na raňajky u kamaráta v Marseille, kde som si v obrovskej šálke kávy s mliekom namáčala čerstvé croissanty.
Každopádne raňajky milujem a deň bez nich je pre mňa tragédia.

Yesterday I was inspired by my favourite food blog simply breakfast. Blog is devoted to breakfast, specially breakfast of the photographer Jennifer Causey. My breakfast change depending on the season (now my favourite yellow melon-cantaloupe season is starting), also depending on my mood and laziness to go to my beloved bakery. I love the memory of breakfast in Morocco- pastry with fig marmalade and fresh orange juice, or breakfast in Marseille which consised of big cup of milk coffee with croissants.
Anyway I love breakfast and I can t live without it!


3 komentáre:

  1. jéj vcera som spapkala zlty melonik na posedenie a dnes na veceru som mala tvaroh s cukrom a hrozienkami..:) To len taky typ na najblizsie ranajky ;)

    a este ked sme pri tom dzeme.. minule som objavila krem z gastanu.. :) chuti to ako nutela.. no neuveritelne dobre,.. na chleba som to este neskusala, ale k palacinkam sa to neuveritelne hodi!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. aa ten krem je megaa som ho videla v talianskych potravinach kusok od nas..mnaam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ako fakt najlepsie letne ranajky :) a ako momentalne by som bral zas trochu slniecka lebo u nas v ke cely den prsi uz od vcerajska vecera a lezie to dost na nervy

    OdpovedaťOdstrániť