piatok 29. októbra 2010

new way, new life

dnes som posledný deň v starej práci, takže sa snažím pobaliť všetky knihy a blbosti, ktoré sa mi tu nahromadili. Teraz ma čaká pár dní voľna, počas ktorých si musím dať vytrhnúť osmičku (uaaaa mám nervy strašnééé, Haagen dazs tras sa!), idem na Stinga so symfonickým orchestrom, konečne na Fridu,a potom nová robota odkiaľ pôjdem hneď v novembri na pár dni do Stockholmu a potom ešte Lanvin pre HM...tak len dúfam, že nezbankrotujem...
Asi ani nemusím písať ako sa mega tešíím do Švédska, vždy som tam chcela ísť, ale keďže milujem teplo, rašej som vždy investovala peniaze na letenku do južnejších krajín.
Prišiel mi balík z Asosu s tou najšialenejšou čiapkou so zajačími ušami, tak dúfam, že sa ochladí a konečne ju začnem nosiť. Bratislava teš sa ! :)

3 komentáre:

  1. jeej, Daria draha! ahoj, krasny blog!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Good post. I learn something new and challenging
    on websites I stumbleupon every day. It's always helpful to read through content from other writers and use a little something from their sites.

    Feel free to visit my site :: click here

    OdpovedaťOdstrániť