nedeľa 3. októbra 2010

recipe for life

Mám nové životné motto. Ešte na Malte som si nakúpila zopár kníh a jednou z nich je aj knižka Recipe for Life od Nicky Pellegrino, kde som toto motto našla.
Mám zvláštnu mániu a to, že najradšej čítam knihy, v ktorých sa ľudia sťahujú na vidiek väčšinou v Taliansku, alebo Francúzsku, a začínajú tam nový život. Celá táto obsesia vidiekom (a jedlom) začala keď som mala 18 a prvý krát som bola v Provence, v podstate ako to američania volajú life changing experience. Počas tejto návštevy som si kúpila, už dnes kultovú knihu od Petra Mayleho One year in Provence. Postupom času som začala objavovať knihy s podobnou tématikou a dnes ich mám už plnú poličku. Milujem a obdivujem schopnosť ľudí ísť si stoj čo stoj za svojím cieľom, a o tom je vlastne aj to motto. Takže idem nasledovať svoju intuíciu a uvidíme kam ma dovedie :) momentálne ma smeruje k teplým croissantom, ktoré som nachystala na raňajky..


"Your time is limited, so don't waste it living someone else's life. Don't be trapped by dogma-which is living with the results of other people's thinking. Don't let the noise of other's opinions drown out your own inner voice. And most important, have the courage to follow your heart and intuition. They somehow already know what you truly want to become. Everything else is secondary."

P.S. momentálne mám rozčítanú knižku The Dolce Vita Diaries, o britskom páre, čo sa rozhodol presťahovať do Talianska a začať robiť vlastný olivový olej..ach ideálne do tohto počasia

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára