piatok 10. decembra 2010

orange fashion show FITTING




Ako som už spomínala, mala som možnosť vďaka Borisovi navštíviť prehliadku OFS, ktorá sa koná každoročne a jej hlavným cieľom je predstaviť trendy na nastávajúcu plesovú sezónu (v preklade, ukázať "celebritám" a rôznym manželkám podnikateľov, od koho všetkého môžu mať šaty na plese v opere...). Samotní autori dostali zadanie a to bolo vytvorenie spoločenských dlhých šiat (nohavice a krátke sukne boli zakázané, tak ako na plesoch..)
Okrem Borisa boli oslovení aj títo navrhári: Martin Hrča, Hana Převrátilová, Michaela Ľuptáková, Mária Štraneková a ako hosť Jakub Polanka. Každý z tvorcov si mal okrem modeliek, vybrať jednu celebritu, ktorá je akoby keho múza (teda ja som to takto pochopila, možno že iba hociakú, ktorú oblieka). Borisovou múzou bola Zuzana Smatanová, ktorej v poslednej dobe navrhuje šaty (OTO, Slávik).
Keď som sa Borisa v súvislosti s touto kolekciou pýtala na inšpiráciu tak mi poslal mail s týmto textom :)

"Inšpirácia je teda jasná, moderné súčasné Japonsko, motorkárske bundy s kovovými aplikáciami smerujúce z Francúzska a kovové tudorovské ruže Anglicka. Letmý závan bandáží a túžba...osobitá poetika krehkej japonske panny zviazanej povrazmi v opozícií motorkárskej surovosti obrastená kvetmi... krása verzus brutalita. materiály sú hodvábne, pretkané kovovým vláknom so strieborným leskom, ale i pudrové v odtieňoch belasej ci broskyňovej. Akcent pepermintovej či cyklamenovej ...predĺžená silueta."

Myslím, že pekne vystihnuté :)
Pridávam pár fotiek z pondeľnajšieho fittingu a krátke video o Borisovi od režiséra Tomáša Kaminského...Inak kamarát chystá special backstage video takže som zvedavá a potom hodím link.




šaty od Michaely Ľuptákovej
šaty Jakuba Polanky




7 komentárov:

  1. Jéj, na tej prvej fotke je moja kamarátka - Tamara (:
    Super.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. no mne sa najviac páčia tie od Jakuba Polanky

    OdpovedaťOdstrániť
  3. libi se mi jak pises;-)
    "(v preklade, ukázať "celebritám" a rôznym manželkám podnikateľov, od koho všetkého môžu mať šaty na plese v opere...)"- nema to chybu :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tvoj osobny nazor na predvedene saty? od ktoreho navrhara sa ti pacili najviac? :) inak zavidim, ze si sa mohla zucastnit... tiez som chcela ist ale ..nevydalo :/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. mne sa velmi pacili tie saty od Polanku lebo to neboli zrovna plesove saty, aspon podla mna..materialy boli vacsinou take lahke tenucke uplety .take prijemne na bezne nosenie..
    potom od Luptakovej ruzove saty co su na fotke a podobne aj cervene
    a od Borisa tie pudrove a zeleno-cierne
    zvysni navrhari ma moc neoslovili

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Zdravím, nemohol by mi niekto dať vedieť ako sa môžem zúčastniť na Orange Fashion show? Veľmi by ma zaujímalo ak niekto má kalendár týchto udalostí na ktorých by som sa mohla zúčastnit ako designer. V minulosti som bola jednou z návrháriek na Bratislavských módnych dňoch. lucia_homoliakova@yahoo.co.uk ... Vopred ďakujem za ochotu. xx

    OdpovedaťOdstrániť