utorok 8. februára 2011

Praha, tak vzhůru do panoptika!!

Nebola som jediná, takže ani tento post nebude až tak originálny....Minulý víkend som strávila v Prahe, kde som veľa jedla a stretávala sa so všetkými...okrem iného som bola kuknúť aj Katariny v showroome a dostala som oblečenia toľko, že neviem kam s ním, ale nesťažujem sa!!!
Stretlo sa nás tam požehnane, ale nakoniec sme sa všetci pomestili a baby mi zlepšili depresívnu pražskú náladu...

I was not the only one, so this post won 't be very original... Last weekend I've spent in Prague where I was eating and meeting everyone...besides this I went to HM showroom and visited Katarinas...they gave me soo much stuff that I have no place to put it, but I' m not complaining! :))








najviac sa mi zapáčilo v kaviarni Mama coffee, kde majú najlepší mrkvový koláč a domáce vločky!! s kamošom Kubom sme sa tam naťahovali o jeho dokonalú valentínsku edíciu Diany F...kráásna je

my new favourite place in Prague is Mama coffee, where they have the best carrot cake ever and best home made musli..
We've been there with my friend Kubo and were fighting over his super cool valetine's special Diana F....love it!

a zamilovala som sa do týchto šiat, ale mali iba jeden kus a malé číslo :(
and the dress I've fell in love with, but they only have small size :(

a na záver, ak budete v novinových stánkoch kúpte si novú La Femme, kde mám na strane 12 taký mini článok, teda skôr taký report s fotkami, alebo neviem ako to nazvať...zatiaľ to vyzerá tak, že túto stránku budem okupovať ešte pár krát...teším sa z toho veľmi, hoci moc neviem fotiť...no zajtra Vám to ukážem...

12 komentárov:

  1. ooj vám tam muselo byť fasa. keď vidím tie tortičky...a šatičky:)

    La femme? kúúúpim!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Grats ku La Femme! Šikulka si! A tie šatičky vyzerajú božsky!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Blahoželám k La Femme..to nemá len tak hocikto :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Baby neni to az taka BOMBA, akoze mna to tesi, ale viem ze to neni az take dobre..takze aby ste neboli sklamane :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ahjee v tom šourume ste skvelé všetky!!
    a gratulácia k la femme!
    a diana ešte ooh tá je z nich valentýnskych najkrajšia!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. myslím si, že keď sa nejaká mladá slovenská blogerka dostane k slovu na stránke hmotného časopisu tak to nikdy nemôže byť sklamanie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ale vás bolo požehnane :) článok si pozriem určite.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. a je to bomba Daria! Gratulujem k La Femme!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. aj ja hlasno gratulujem k prvemu clanku, aplauz!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. gratuluju k La Femme a showroom ti nepěkně závidím :D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. ta spoločna fotka supeer :D a diana ua! mega!

    OdpovedaťOdstrániť