piatok 29. apríla 2011

weekend


práve som sa vrátila z mini služobnej cesty po Slovensku a to konkrétne po Banskej Bystrici a Ziline...
v Bratislave už začína totálny chaos a ak nefandíte hokeju je kopec možností ako stráviť víkend...
V Cvernovke bude ďalšia, tentokrát jarná verzia Spring Urban Marketu, kde budú svoje veci predávať mladí dizajnéri a prítomní budú aj chalani z Novesty, ktorí predstavia nové tenisky- spolupráca Novesta a Popular! sú úžasné a dúfam, že ich všetky nevypredali na pražskom Code Mode.



okrem iného sa zajtra koná aj 1. tohtoročná Burza Starožitností na Červenom kameni...ak nebude pršať tak sa asi vyberiem...
no a v nedeľu sa koná tak isto v Cvernovke- Deň otvorených ateliérov.
a ešte je MicroWilsonic a neviem čo..
toto je klasika, niekedy sa nekoná nič a niekedy všetko naraz....

inak zaregistrovala som sa na Couch surfingu, ak by ste tam niekto boli dajte vedieť :)


3 komentáre:

  1. ja asi skočím na ten spring urban market ;) presne, strašne vela vecí naraz teraz! :D dnes svadba, hokej, mala som kurz prvej pomoci a ešte aj večer mám program, zajtra sa koná toto všetky...a ja mám zrovna brigádu!! :D no nevadí, aspon ten market snád stihnem ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. v žiline? a čo tam? :)


    tatianka-uli.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tanicka: robit seminar o eu grantoch :) na stanici
    milujem zilinu a hlavne stanicu zarecie!!!

    OdpovedaťOdstrániť