nedeľa 24. júla 2011

Pyjamas time



To, čo je vonku ani radšej nekomentujem, nebudem si kaziť náladu, ktorú mi zlepšila thajská masáž a beh po Horskom parku..Rozhodla som sa nekupovať handry, ale začať investovávať do masáží!!cítim sa ako nový človek!
Inak evidentne už starnem, lebo piatok som po sto rokoch išla von a ešte dnes sa dávam dokopy...
Inak ako vidíte chodím po vonku v "pyžame", teda v týchto afrických nohaviciach a japonskom kimonovom saku, ale v podstate to vyzerá ako pyžamo...

a inak nejako často používam INAK....

och a v telke ide Pearl Jam a Jeremy! pri tejto pesničke som preplakala mladosť...(no dobre nie celú, ale vždy ma ten klip dojímal)

wearing: pants Dorothy Perkins, Kimono blazer HM, bag Zara
pics by dearest Jaruška

5 komentárov:

  1. k masazam pripisujem este kvalitne jedlo. to som ja vymenila za handry)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. také niečo pyžamovito-africko-voľno-nízkosedové som si chcel kúpiť na dovolenke! ale mali len tyrkysových porcelánových delfínov... a podobné skvosty :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. aj ja chcem masáž... INAK super gate, najpohodlnejšie (aj ja som takým prepadla)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. aj zlato ty se mi proste libis ve vsem!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jul: ty si si zrusila blog?
    Patrik: delfiny su prijemny gycik :)

    OdpovedaťOdstrániť