utorok 11. októbra 2011

Agi & Sam

niekedy sa muži môžu cítiť znevyhodnení čo sa týka módy. Módy pre mužov je menej, väčšinou je menej kreatívna, šedivejšia, ťažšie dostupná atď. Toto všetko som si myslela aj ja, až kým som neuvidela pár kolekcií od dua Agi & Sam- Agape Mdumulla a Sam Cotton.
Ich veci sú tak úžasne farebné, šialené, so skvelými potlačami, že až závidím mužom ja.
Sam je pôvodom ilustrátor (čo je jasne vidno pri šialených dezénoch)a Agi návrhár; obaja stážovali u Alexandra McQueena. Svojho zákazníka definujú ako muža vo veku od 20 do 50 rokov, ktorý je kreatívny a oceňuje kvalitné prevedenie a živostnosť viac ako niekto, kto iba slepo nasleduje trendy.

pár modelov z ich kolekcie inšpirovanej seriálom Fresh Prince (ak neviete o čo ide, ste buď príliš mladý, alebo ignorant!:, použite google)








Kolekcia Jar/Leto 2012- žeby inšpirácia americkým južanom, ktorého deportovali do Indie s množstvom psychedelických drôg?




3 komentáre:

  1. jee to je super :DD niektoré sú úplne bomba :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja by som toto na svojom chlapovi vidiet asi nechcela... :) ale pacia sa mi tie zlte nohavice.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. bavi me to :-D a libi se mi fousaty model!

    OdpovedaťOdstrániť