piatok 30. decembra 2011

I killed teddy bears...


Aby som mohla mať tento plyšový kabát muselo zomrieť asi 76 čiernych plyšových medveďíkov...mám výčitky svedomia, dúfam že netrpeli, ale blíži sa ruská zima tak kožuch bol potrebný....
Novoročné bilancovanie sa chystám robiť dnes večer, každopádne viem, že rok 2011 bol pre mňa v znamení ciest, prekvapení a častokrát naplnených-nenaplnených prianí...Priateľ mojej kamarátky mi povedal, že som ako z dákej českej rozprávky O chytré horákyni, kde ona bola učesaná-neučesaná, oblečená-neoblečená ...takže ja završujem tento rok stabilne-nestabilne, pokojne-nervózne, šťastná-nesťastná...(tú rozprávku si asi musím pozrieť)
Prajem všetkým do roku 2012 hlavne šťastie, hoci to znie ako klišé a nech sa každému splnia jeho priania!


wearing: second hand coat, Forever 21 skirt, shoes Stiefelkonig

5 komentárov:

  1. kozisek je prdacky, me srdce touzi po pravem kozichu, ale tenhle by taky sel :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. super je ten plyšovomackový kožuch :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. kúpila a vybrala som ich ja, iba oni zaplatili :D a sú z eyewearbrands.com
    vyskúšaj, majú brutálne ceny...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. moc ti to sluší...ta sukně je super =)

    OdpovedaťOdstrániť