sobota 3. decembra 2011

like dudu bertolini..in winter...




všetko sa posralo...som rada, že keďže je to môj blog môžem použiť slovo posralo...:)
choroba a všetko...

fotky z dneška...
dočkala som sa...parka z HM trend po ktorej som túžila odkedy som ju videla v lookbooku...nebola nikde..až nakoniec po mesiacoch stalkovania HM.at stranky som ju našla a objednala ku kamošovi, čo býva v reichu...aaaaach je SUPER..teplá, odopínacie vnútro, protidažďový povrch....
idem hľadať letenku do brazílie...vlastne ako vždy, keď je zle....






wearing: HM trend Parka, stiefelkonig shoes, HM showroom turban thx, Hm skirt, cos jumper, mango bag, second hand scarf

4 komentáre:

  1. ty jo, ta parka je skvela!
    a super fotky :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Je perfektní a stejně tak boty. Sekne ti to! A to co se pos.alo, se určitě zase spraví ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tá prvá fotka je božská :)

    GIVEAWAY on my blog
    karissaworld.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť