nedeľa 5. februára 2012

rabbit and stuff


pár vecí z poslednej doby...
najkrajší portrét zajaca od Zuzany Kmeťovej z cyklu Priatelia, som si sama sebe kúpila ešte k Vianociam, keď som pripitá v Cvernovke žúrovala a náhodou tam v jednom ateliéri mala výstavu. Poučenie je jasné, najlepšie a najľahšie sa kupuje umenie pod vplyvom alkoholu.:)
Voňavka je spomínaný Maison Martin Margiela Untitled L eau, sveter Cos darček k narodkám a šialený zápisník je z Urban Outfitters....Mám v pláne dodržať všetko čo tam je napísané!


9 komentárov:

  1. ooh ako vonia margiela? vzdy som chcela, ten zapisnik vyzera velmi super!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veronika je to take dost svieze citrusove s miernym korenistym podtonom...mne sa to paci, ale je to uz take letnejsie :)

      Odstrániť
  2. ten zápisník je perfektný, na nom by som sa zabávala :D a sveter vyzerá pekne :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. vyzerá to super! :)
    http://fraisesdeluxe.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ak by ste chceli zapisnik da sa zohnat aj cez net
    http://www.urbanoutfitters.co.uk/wreck-this-journal/invt/5620405995412/&bklist=

    OdpovedaťOdstrániť
  5. zaujímavá vecička ten zápisník.
    a "zajíc" ma štýl ;)

    OdpovedaťOdstrániť