pondelok 23. júla 2012

do zbrane!


Bola som bojovať na cudzích frontoch, tak preto tá dlhodobá nečinnosť. Okrem iného som bola v Londýne, kde som zaplatila nekresťanských 15libier za výstavu Damiena Hirsta, ale musím povedať, že investícia sa oplatila. Ak náhodou stratíte akúkoľvek súdnosť a vyberiete sa v tomto šialenom čase do Londýne, tak určite zbehnite do Tate Modern na túto výstavu...alebo si môžete pozrieť dokument BBC o nej tuto.
Konečne som si kúpila topánky Toms, ktoré som už dlho chcela, ale 50e na asose mi bolo veľa, a v UK boli lacnejšie. Sú neskutočné pohodlné a ak si kúpite jeden pár, tak druhý dostane dieťa v núdzi...ževraj, tak ja sa tomu snažím veriť..
Túžba po armybunde došla až tak ďaleko, že som googlila armyshopy a stal sa zo mňa expert na rôzne druhy maskáčov...Tento môj je nemecký...takže Ordnung!
Inak čo sa týka nakupovania v Londýne, tak bola som mierne sklamaná...jedine COS to ako vždy zachránil...a inak COS otvára obchod vo Viedni!!!Na jeseň, neni napísané presne kedy, ale radosť najväčšia...
Pozor! Pohov!

wearing: dress Oysho, shoes Toms, army jacket http://www.armyoriginal.sk/

2 komentáre: